Grosses MFA TDi 3BG

Diskutiere Grosses MFA TDi 3BG im Elektrik & Co. 3B / 3BG Forum im Bereich Passat 3B / 3BG ( B5 / B5.5 ); Hi All Need help again but my German writing is not that good unfortunately... I have a June 2002 Passat 3BG TDi 101 PS and want to replace my...

Lars-Svensson

Hi All

Need help again but my German writing is not that good unfortunately...

I have a June 2002 Passat 3BG TDi 101 PS and want to replace my small MFA with the large MFA

Is it correct that I need a Teilenummer 3BO 920 847 E for that???

Versuche auch in Deutsch :)

Verstehe nicht die Zusammenfassungen in die Andere topics. Ich habe eine Passat Tdi BJ 2002 Juni. Es ist en Tdi mit 101 PS und ich möchte gern ein Grosses MFA statt die Kleine MFA.

Habe ich die Anderen topics so Verstanden, das ich teile nummer 3BO 920 847 E dazu brauche ?

tut mir Leid falls ich eine Alte topics wieder schreibe aber brauche Eure Hilfe um die Konklusion zu verstehen

Mfg Lars :)

Tachoprofi

Hallo ,

Du kannst ein 3BO 920 847 mit grossen FIS einbauen allerdings solte der Tacho im Neumodus sein sonst ist eine anlernung an deine gebrauchten Schlüssel beim Freundlichen nicht möglich.

Thema:

Grosses MFA TDi 3BG

Grosses MFA TDi 3BG - Ähnliche Themen

Help!3BG Stoßstangenspoiler: Hello, I saw passat 3BG from Holger in the gallery,and It is goregous,and wonderfull,I am speechless....and I saw that he Installed rear spoiler...
Getriebe Unterfahrschutz / Transmission Cover Passat 3BG: Sorry for posting in English in a German Forum but unfortunatelly my German writing is not as good as my English. A) The car is a Passat 1.8T...
Problem with gearbox 6-gang: Hello, my first post here and I'm sorry that I use only english. I only translated some topics from german to english and tried to find some...
Help: FIS umbau (Englisch): Hello all, sorry about the language. :( I have a 1.8t passat, built date 7/97. It is a US passat so we don't have any models like highline...
Oben Unten